Čarovné miesto

-


Milujem cestovanie a spoznávanie nových krajín,pamiatok,ľudí,zvykov a tradícii. Cestovanie je jeden z mojich najväčších koníčkov,ktorému sa snažím vo voľnom čase venovať. Navštívila som už mnohé zaujímavé miesta ako Prahu,Viedeň, Londýn,Paríž,Lignano, Edinburg,Los Angeles,San Francisco a podobne. Avšak najradšej cestujem doma..po mojej záhradke :) Nie je nič krajšie, ako keď si vlastnými rukami zasadíte výhonok rastlinky o ktorý sa staráte a keď ho postupom času prídete navštíviť,obdaruje vás krásnym voňavým kvetom alebo chutným sviežim plodom. Tú pozitívnu energiu,ktorá sa ukrýva v každej zasadenej rastlinke prijímam každou bunkou svojho tela. Milujem rána,ktoré trávim na terase alebo pri jazierku v spoločnosti čerstvého čaju, psíka,mačky,jazierka,slniečka a mojej záhradky.




Zavriem oči a vychutnávam si to ticho bez áut či bez prítomnosti ľudí. Všade počuť veselý štebot vtáčikov,usilovný bzukot včielok či jemné žblnkanie rybičiek.Všade cítiť mix vôní byliniek,  typické parfémy kvetín,čerstvo pokosenú trávu.Rada po nej chodím naboso. Keď sedím na lavičke, s nehou ma obímajú hrejivé slnečné lúče alebo láska mojich štvornohých miláčikov. Všade kam sa pozriete sa niečo deje.Pozriem sa doprava a vidím ako sa honosne pýši svojimi krásnymi fialovými kvetmi kosatec.Avšak ani ostatné kvetinky sa nenechajú zahanbiť : hýria rôznymi rozmanitými farbami od žltej po kráľovsky modrú,až mám pocit,že mám doma kúsok dúhy z neba. Pozriem sa pred seba a vidím milujúce oranžovo-červené rybie rodinky ako si bezprostredne plávajú z jedného konca jazierka na druhý, hrajú sa na schovávačku medzi listami lekien ,či ako žblnkajú keď sú hladné a pýtajú si moju pozornosť. Neskôr sa vyhadzujú mierne do vzduchu do tečúceho vodopádiku a ja sa smejem na tom,ako sa sa vedia šantiť. A keď sa obzriem doľava vidím, ako sa môj psík Bady naháňa s motýľmi či ako nádherné ruže a rôzne druhy kvetín súperia o to,ktorá sa ako prvá dostane na vrch železného portálu. Zaplaví ma pocit šťastia a nič mi  v tej chvíli nechýba. Vyberiem sa nakoniec mojej záhradky kde ma srdečne víta rodinka ovocných stromov a moja obľúbená prútená hojdačka. Moja záhradka je tiež miestom rôznych stretnutí,osláv,grilovačiek, rada spája ľudí a šíri príjemnú atmosféru,lásku či oddych, kedy sme len ja a ona. Taktiež večer,aj keď je  tma,je sa na čo pozerať :) Zapálime si sviečky v kahančekoch ktoré razom osvetlia celú záhradku,alebo túto úlohu prenecháme hviezdam,ktoré sa radostne vynímajú na oblohe a občas nás obdaria tým zvláštnym pocitom,keď niektorá z nich spadne. Skrátka,našla som svoje čarovné miesto a to som ani nemusela chodiť ďaleko ;)












Vaša Brunette




No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.