Keď žena potrebuje zmenu

-


V jedno úplne obyčajné ráno som vstala ako zvyčajne, spravila si raňajky v podobe bieleho jogurtu s mini bebe cereáliami a posadila sa za stôl. Popri jedení som počúvala rádio. Slečna s príjemným hlasom uvítala svojich ranných poslucháčov a veselo sa pustila do svojej show. Rozprávala o tom, ako často žena zabúda byť ženou, či skôr, ako nevedomky (kvôli škole, práci,povinnostiam,starostiam,rýchlej dobe) vôbec nestíha užívať si samu seba. V tom som sa zarazila a spomenula si na to,ako som sa už dobrých  pár týždňov  ponáhľala nevedno za čím,padala každý večer od únavy do postele ako vrece zemiakov a ako som vždy nadávala,že nič nestíham. Nepamätala som si, kedy som sa naposledy len tak vybrala na prechádzku bez toho,aby som sa niekam neponáhľala, kedy som sa naposledy rozprávala s ľuďmi bez toho,aby som niečo nevybavovala či kedy som naposledy vstala ráno s úsmevom a bez myšlienky,čo všetko ma v ten deň čaká.Tá milá slečna mala pravdu - zabudla som byť ženou.





My ženy predsa dokážeme robiť viacero vecí naraz. Dokážeme si lakovať nechty,pozerať televízor, rozprávať sa s polovičkou a ešte k tomu aj rozmýšľať nad tým,čo si zajtra oblečieme do práce. Ako je potom možné, že prídeme do fázy,kedy sme úplne bezradné a naozaj nič nestíhame? Problémom je,že si často berieme na svoje plecia viac,ako dokážeme zvládnuť. Hoci si to málokedy rady priznáme. Zabúdame spomaliť,užívať si krásne slnečné dni, nové čísla našich obľúbených módnych časopisov či úprimné úsmevy polovičky,keď ste opäť raz ulahodili jeho brušku.

Akosi som si vstúpila do svedomia a povedala si, že v ten deň spravím aj niečo pre seba. Len tak ma napadlo, že sa vyberiem ku kaderníkovi a spravím zo seba nové, spomalené,užívajúce ja. Vybrala som sa do môjho obľúbeného kaderníctva Toni and Guy, ktoré u mňa vedie svojou profesionalitou, príjemným tímom šikovných rúk, domácou atmosférou a vždy skvelým pocitom,že som pre seba niečo urobila. Vychádzala som nadšená,nová , svieža. Šikovný kaderník sa mi pohral s vláskami, nechcela som však nič extravagantné. Len zmenu. Spravil mi krásne ombre a vždy keď sa na svoje vlasy pozriem,spomeniem si na ten deň , keď som si povedala DOSŤ.
Tu je výsledok :)


Takže milé dámy, nech ste akokoľvek šikovné študentky, manželky,maminy,pracovníčky,babičky či partnerky,prosím, spomaľte. Isto svoje povinnosti zvládate skvelo,ale neuškodí robiť čosi viac aj  pre seba. Kúpte si novú kabelku, spravte si horúci kúpeľ, choďte si zabehať na hrádzu..robte čokoľvek,čo vám vždy pripomenie,že byť ženou je krásne a mať rada samu seba je ešte krajšie. Vaše telo sa vám odvďačí a vy už nebudete vstávať s nechuťou,ale s úsmevom ;)

Navštívte kaderníctvo Toni and Guy,ktoré vám s vaším vykročením vpred s ochotou pomôže :)
http://www.toniandguy.sk/salon

Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.