Bratislavské módne dni s Paťkou a Keri :)

-

12.6.2014 sa odohrali  letné Bratislavské módne dni, ktoré sa uskutočnili po prvýkrát pod holým nebom - na Hlavnom námestí v srdci starého mesta a boli sprístupnené širokej verejnosti. Túto udalosť som si nenechala ujsť ani ja a prinášam vám exkluzívny článok z tohto nezabudnuteľného večera!





 Keri , Paťka a ja - v exkluzívnych  kráľovsky modrých šatách značky For Love and Lemons zo showroomu Fashion Addict, ktorý sídli na Rybnom námestí 1 a nikdy ma nesklame svojim luxusom a kvalitou :)

               S priateľkou Keri, ktorá si rovnako ako ja užívala naplno tento módny večer




Rozhodne sa bolo na čo pozerať. Organizátori ulahodili každej duši a mala som možnosť  obdivovať krásne modely šikovných návrhárov  a  zahraničných módnych tvorcov ako Marco Mirelli, Monika Lacekova, Michaela Ľuptáková, Jaroslava Wurl Kocanová, Zuzana Haková, Libor Komosný, Monika Vontszemuová a Katarína Castrovilli, Alizé, Dondup, Jana Pištejová, Róbert Vrzala či Rozbora Couture. Celá prehliadka sa niesla v príjemnej atmosfére, ktorú dokonalo dopĺňali "kulisy" nášho starého mesta. Najviac ma dostali obleky a modely Marco Mirelli ( v ktorých sa  každý chlap stane elegantným a sexy) , detská kolekcia Alizé a modely Janky Pištejovej, ktoré svojou romantickou čipkou, krásnymi modelkami, trendy účesmi a gracióznosťou dostali každého prítomného.





 Celú udalosť mapovala aj moja dobrá priateľka a šikovná moderátorka Paťka Kordiaková, ktorá si zobrala na mušku návrhárov a exkluzívne pre vás prináša tento report!







Paťka je moderátorkou pre študentskú televíziu mc2  a svoju prácu robí dokonalo. Jej profesionálny prístup a lásku k móde cítiť v každom jej reporte. Nevynecháva žiadne zaujímavé akcie s posolstvom bližšie priblížiť módu a dianie na Slovensku očami študentky, ktorá naberá skúsenosti a stále sa učí, no do vrecka schová aj profi moderátorov.
Nenechajte si ujsť ďalšie Paťkine reporty,ktoré nájdete tu




Celkový dojem z tejto prehliadky bol úžasný. Uvedomila som si, ako veľmi milujem módu a kreatívnych ľudí, ktorí vždy vedia prekvapiť.  A taktiež som sa utvrdila v tom, že na Slovensku máme skutočne veľa šikovných návrhárov! Ďakujem za túto skúsenosť a teším sa na ďalšie podobné akcie, ktoré neuniknú na mojom blogu ani vám ;)







Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.