Hviezdny balzam na pery značky EOS do ktorého sa zamilujete!

-


Zamilujte sa do balzamu značky EOS, ktorému podľahol celý Hollywood :) Túto štýlovú vychytávku mi predstavila moja kamarátka a vizážistka Miška. Keď som ho vyskúšala, bola som príjemne prekvapená! Nielen že vaše pery zanechá neuveriteľne vláčne, navyše aj krásne vonia a je na 100% prírodný!














Miška si ho zamilovala na prvý pohľad a ja sa jej nedivím : "Chcela som eos balzam nielen pretože je to v Amerike momentálne hit číslo jeden a má ho každá celebrita, aj keď práve kvôli tomu som sa o ňom dozvedela (fotka Miley Cyrus :)) ale najmä kvôli tomu že sú 100% prírodné. Som veľkým fanúšikom bambuckého masla, mám ho vo veľa podobách a prave eos toto maslo obsahuje, takže mi nemohol uniknúť Je vynimočný tým že perfektne vyživuje pery a zanecháva ich veľmi vláčne a jemné a naviac si myslím, že je návykový takže už sú objednane dalšiie štyri kúsky do zásoby (strawberry sorbet, summer fruit, pomegranate raspberry, a ešte cherry ."  







Ja s Miškou absolútne súhlasím a objednávam si tiež :) Na výber máte veľkú ponuku príchutí od jahôdky po mätu :) A čo vy? Podľahnete taktiež tejto novinke?


http://evolutionofsmooth.com/  Vyskúšajte aj ďalšie produkty značky eos, určite neoľutujete :)

http://eosbalzam.cz/

Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.