Keď slnečné okuliare rozkvitnú

-


Pre niekoho gýč, pre iného dokonalosť. Ak ste fanúšikom slnečných okuliarov, kvetinových vzorov a hlavne značky Dolce & Gabbana,zaručene vás poteším :) Predstavujem vám špeciálnu kolekciu slnečných okuliarov, ktorých múzou je príroda a rozkvitnuté kvety.Návrhári sa tak opäť inšpirovali krásou svojej milovanej Sicílie. Jemné ružové kvietky ožili pod rukami zručných talianskych remeselníkov. Každý kvietok je na acetátový rám ručne namaľovaný, každý lístok je zručne umiestnený jeden po druhom pozdĺž rámu. Chválim a milujem, ako vyjadrujú ženskú krásu a jemnosť. Ja som sa zaľúbila a kvitnem už len pohľadom na ne a na oblečenie, ktoré sa k nemu perfektne hodí. A čo vy? :)











Nedá mi nespomenúť kolekciu jar /leto 2014 ktorá ma naprosto uchvátila. Každý model je jedinečný a nádherný. Skvelo sa dopĺňa so spomínanými slnečnými okuliarmi a chlapci z tejto značky opäť raz ukázali, že sú páni návrhári. Klobúk dole!














































































Vychutnajte si svoje sicílske ja a ukážte svoju jemnosť,honosnosť a ženskosť.

Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.