Odhodlaná skočiť do oblakov

-
Dodnes si pamätám ten nepríjemný pocit a stiahnutie žalúdka, keď som sa ako 8 ročná vždy vyklonila z nášho balkóna v byte na 4.tom poschodí alebo keď sa mi triasli nohy a chytala som závrate v polovičke Eiffelovky. Výšky som neznášala odmalička. Nevedela som  pokojne a bez stresu prejsť po nesúvislých schodoch v Auparku,vždy ma niekto musel držať za ruku, priznávam :D   Áno, takáto som bola. Dopustila som, aby ma môj strach totálne zablokoval. Sranda len, že mi kolotoče nikdy nevadili a v lietadle som dokázala cestovať tiež s chladnou hlavou.












Jedného dňa som si povedala dosť. Chcela som sa zmeniť, zosilnieť, premeniť svoju slabinu na akúsi prednosť. Chcela som zažiť ten krásny pocit, že som sa posunula vpred a že som pre seba naozaj niečo urobila. Nemala som v úmysle otvoriť balkón a vykloniť sa z 15. poschodia či prejsť po spomínaných schodoch sama a pomaly . Tieto veci sú naozaj smiešne. Chcela som urobiť niečo magnifique :) Niečo, čo môj strach rozbije a ja ho definitívne porazím. A tak som sa dobrovoľne, bez nátlakov a na 100% rozhodla, že pôjdem spolu s priateľom skočiť. Nie z útesu či z mosta..Skrátka som sa  ja, vyklepaná z malých výšok rozhodla skočiť z lietadla, zo 4 kilometrov.. Nie, naozaj mi nepreskočilo :D












Ten pocit bol neopísateľný. Nie len, že som zvíťazila sama nad sebou a prekonala som vyše 15 ročný strach, parádne som si to užila. Na letisku Slávnica vládol neskutočný pokoj, skvelá atmosféra a príjemný adrenalín. Keď som dorazila spolu s priateľom, bola som absolútne pokojná, vyrovnaná. Sama som zo seba bola prekvapená,ako dobre som to zvládla. Celú tú šialenú jazdu som si parádne užila, ani raz som nezatvorila oči a vkuse som sa smiala a výskala :D Vidieť svet z vtáčej perspektívy ma utvrdil v tom, že život je krásny. Že ten adrenalín, ktorý vám v ten daný moment prúdi v krvi vás tak dokonalo dokáže nakopnúť,že v tej chvíli máte pocit, že dokážete všetko. A ja som to dokázala!  :)  Vyskočiť zo 4 kilometrov, padať rýchlosťou 200km/h a 57 sekúnd  mi išlo ľahko. Nech to vyznie akokoľvek samoľúbo, som na seba hrdá. Posunula som sa vpred a totálne mi to zmenilo pohľad na svet. Netreba sa báť, všetko je to len vo vašej hlave ;)


Chcela by som sa poďakovať môjmu inštruktorovi Marekovi Darášovi, ktorý bol od začiatku až dokonca profesionálny a skvelý :) Vďaka tebe som si to užila a cítila som, že som v bezpečných rukách.


Avšak hlavne sa chcem poďakovať môjmu priateľovi, ktorý ma takpovediac nakopol. Bez teba,miláčik, by som to nezvládla, ďakujem za oporu a za to že si mi ukázal, ako šport a prekonanie samého seba dokáže byť krásnym.





 Taktiež sa chcem poďakovať mojim rodičom, ktorí síce skoro skolabovali :D ale zistili, že som silná, odhodlaná a že to zvládnem.


Tento článok je venovaný všetkým z vás. Už viac nedovoľte, aby strach nad vami víťazil. S odhodlaním sa mu postavte tvárou v tvár a dokážte samému sebe, že na to máte. Bojíte sa výšok? Skočte tak ako ja  tandem!  Máte fóbiu z vody? Zapíšte sa na kurz a naučte sa poriadne plávať. Všetko je to o tom nakopnutí. Potom už je len na vás, či na to budete mať "gule" a pôjdete do toho.  Držím vám palce!

jedno skvelé nakopnutie vám ponúkam : www.volnypad.sk  Zážitok na celý život :)

Na záver vám prinášam video, ktoré sme s priateľom (resp. ho celé spravil on  a ja som len híkala :D ) spravili z nášho tandemu. Užite si ho a neberte život až tak vážne ( samozrejme všetko s mierou)!






                             Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.