Skutočná módna SHOW

-




Jednou z vecí,ktorú na móde milujem sú módne prehliadky. Pamätám sa, ako som sa ako malá rada hrávala na modelku. 6 ročná, v mamičkiných štekloch som ťarbavo ale sebaisto kráčala vpred a nezabudla som na také tie modelkovské výrazy "bez života" či rôzne pózy. Vždy som snívala o tom,naozaj sa nejakej skvelej prehliadky aj raz zúčastniť, rovno v prednej rade. Čo ma na nich tak neskutočne vlastne baví? Návrhári prezentujú svoje diela a svoju  podstatu dotvárajú pomocou hudby či kulís. Najviac ma bavia prehliadky,ktoré nielen pohladia vašu dušu krásnymi a originálnymi modelmi, ale aj sa na nej skvelo pobavíte, a hoci ich sledujete z gauča vyvalená doma, máte pocit,že v tú chvíľu sedíte presne tam, v prvej rade a užívate si tú neskutočnú atmosféru.. Prinášam vám môj top výber z troch módnych prehliadok na  aktuálnu sezónu jeseň/zima 2014/2015. Chanel, Dolce & Gabbana a Moschino  to podali skutočne bravúrne... skrátka tomuto hovorím skutočná módna SHOW!






Geniálne modely,ktorých originalita ma pobavila, skvelé kombinácie,doplnky,ladenie..úžasná atmosféra doplnená hudbou,ktorá vás nenechá v klude sedieť na stoličke ( tie ženské vzdychy si však podľa môjho názoru mohli odpustiť :D )  Celkový dojem na jednotku!



Najviac ma dostali tie kulisy,rozprávkovo magickú atmosféru cítiť na každom milimetri. Všimnite si rozprávkové modely ktoré si taktiež zaslúžia potlesk! :) 



Lagerfeld ma proste prekvapí vždy. Jeho kreativita a originalita nepozná hraníc a fakt poslednou kulisou, ktorá by mala hrať úlohu na módnej prehliadke by som tipovala supermarket :D Chanel milujem a ako vžy mu nemám čo vytknúť :)


Teším sa na ďalšie budúce módne prehliadky a dúfam,že takýchto originálnych (nielen modelmi ale aj kulisami a atmosférou) ich bude viac! Nudia ma bežné prehliadky v sálach, v modeloch  vyzerajúcich pomaly rovnako a celé sa to nesie  v duchu nezáživnej hudby. Nech žijú odvážni návrhári,ktorí chcú byť samy sebou a líšiť sa od ostatných. Bravo! :)

Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.