TOP FASHION magazín = môj slovenský Vogue / TOP FASHION magazine = my Slovak Vogue

-


Milujem módu a všetko, čo k nej patrí. Svetové módne prehliadky, týždne módy, kreatívni módni návrhári,jedinečné inšpirácie, originalita, umenie,vkus,zábava, šou. Milujem listovanie v módnych časopisoch, ten  pocit keď si kúpim nové číslo, urobím si kávu, sadnem si na pohovku a zavriem sa v izbe alebo si sadnem von do záhradky. Sme tam len ja a ona. Móda. Už odmalička som k nej mala blízko. Skúšanie maminých topánok, kombinovanie oblečenia ( nielen z môjho šatníka :D ), prezeranie sa v zrkadle, sledovanie módnych trendov, obzeranie ľudí na uliciach alebo čítanie časopisov nielen u kaderníka. Je mojou súčasťou a zažila toho pri mne veľa -  ako 5 ročná som v škôlke chodila v nariasených šatočkách, čiernych lakovkách , nikdy mi nechýbala kabelka a už vtedy som dbala na to,aby som bola in. Keď som na sebe mala husičkové šaty, samozrejme že som si k nim musela dať husičkové náušnice či sponky. Ako 19 ročná som si starostlivo vyberala šaty na stužkovú a túžila som, aby nielen ten večer ale aj moje šaty boli magické :) Skrátka, vždy som bola parádnicou. 




I love fashion and everything, what it includes . World´s fashion shows, fashion weeks, fashion designers, unique inspirations, originality, art, taste, fun, show. I love reading fashion magazines, that feeling when I buy new edition, make coffee, sit down on sofa or be in my garden. There are just me and fashion. When I was younger, I already had close to it. Trying mom´s hig heels, mix and match clothes ( not only from my wardrobe :D), view in the mirror, watching fashion trends, watching people in the streets or reading magazines not only at the hairdresser. Fashion is part of me, experienced it with me a lot - when I was 5 , I was wearing ruffled dress, black lacquered shoes, never miss a handbag and always be in. When I was wearing dress with goose, I had to wear also staples or earings  with goose´s motive. When I was 19, I had one dream - find special prom dress, which will be magic ( not only that night). In short, fashion is my passion.







Už dlho som hľadala časopis, ktorý by mi dával viac než len reklamy či reklamové produkty. Chcela som hlbšie nahliadnuť do svetových trendov, bližšie spoznať návrhárov,či doslova hltať každú stranu a zabudnúť pri tom na okolitý svet. Som veľmi hrdá na to, že som takýto časopis našla :) A ešte viac ma teší fakt, že je slovenský! Predstavujem vám moju časopisovú lásku - TOP FASHION magazín. Barbora Franeková nieje len krásnou ženou s vkusom, je vzorom pre mnoho žien. Obdivujem ju a jej svedomitú prácu.Chcela by som sa Barborke  a celému tímu veľmi poďakovať:) Robíte užasnú prácu a vďaka vám napredujem aj ja. Teším sa z každého čísla a ako správnemu fanúšikovi mi neušla ani úžasná top fashion kniha, ktorá nedávno uzrela svetlo sveta. Má okolo 1100 strán a  ja sa z nej idem zblázniť. :D  Ešte raz veľké ĎAKUJEM!


I was looking for a good fashion magazine for a long time. I wanted something more than commercial or commercial´s products. I wanted to go deeper inside world´s trends, be closer with designers or love every page and  forget the world around. I am so proud of finding the real fashion magazine. And I am so happy with fact, that it comes from Slovakia! Let me introduce my magazine´s love - TOP FASHION magazine. Barbora Franekova isn´t only beautiful woman with great taste, she is idol of many women. I admire her and her conscientious job. I want to say THANK YOU to Barbora and her team. You´re doing such a great job and I am  improving my fashion skills. I am enjoying every edition of Top Fashion magazine and  I have also your special limited fashion book, which has got  more than 1100 pages! I am crazy about that :D THANK YOU again!



Ak sa túžite zblížiť s módou, získať nové inšpirácie, či porozumieť návrhárom, ste na správnej ceste. Top Fashion magazín je čosi viac ako časopis. Je každým z nás :)



If you want to be closer with fashion, get new inspirations or get know-how by fashion designers, you are on the right way :)  Top Fashion magazine is something more than magazine. It´s each of us! :) 








Vaša Brunette / Yours Brunette


No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.