Beauty day s Maťkou Lamošovou :)

-

Každý muž by vedel hodiny rozprávať o tom, ako ženy berú s rezervou. Hlavne, ak ide o líčenie a nedajbože chystanie sa na rande, spoločný obed či slávnostnú udalosť. Sediac v obývačke, nervózne si poklepkávať nohou,  znudene prepínať televízne kanály, a každých päť minút (tváriac sa nahnevane a dôležito) kričia vety typu : " Odídem bez teba"  "Čo ti to toľko trvá?! " či  " S vami ženami to je naozaj hrozné, počkám ťa v aute."


Nie som výnimkou a tieto situácie , keďže vyrastám doma aj medzi chlapmi ( tato,brat, frajer), zažívam často. Mojím problémom však je jedna vec. Nedokážem sa behom pár minút nachystať tak, aby som bola maximálne spokojná. Mojím problémom je to, že som žena a ženy maximálne spokojné nebývajú nikdy :D








Minulý štvrtok som však zmenila názor. Keď som sa stretla s poradkyňou Mary Kay- Maťkou Lamošovou, bola som prekvapená ako rýchlo, efektívne a ľahko ma nalíčila tak, že som sa cítila naozaj spokojne, sviežo a trendy.   Prevažne na moje líčenie použila letné novinky Mary Kay 2014 , ktoré sa mi  hneď na prvý pohľad zápačili.


Pri obhliadke milého , ružového Beauty klubu som sa naozaj mala na čo pozerať. Veľmi zlato naaranžované produkty, ktoré vás lákali aby ste si ich niekoľko krát vyskúšali , objednali a zobrali domov :), letáčiky, fotky zakladateľky či členiek Mary Kay klubu a  celkovo taký ten babinec, v ktorom sa každá bavila s každou, navzájom si radili, šminkovali sa a smiali. Chcela by som sa poďakovať za tento výnimočný deň, strávený hlavne s tebou Mati. Cítila som sa v celom tomto "Mary Kay ošiali " naozaj dobre!





Čo pre mňa dostalo nálepku magnifique? Prevažne farebné tekuté očné linky, trojfázové balzamy na pery či voňavé telové krémy s vôňou melónu alebo orchideí!










Nepohrdla som však ani  ďalšími novinkami z kolekcie marykayatplay™ 
ktorá obsahovala také vychytávky ako gélové lesky na pery, ceruzky na pery alebo oči s efektívnymi odtieňmi či trio očných tieňov, ktoré vaše očká dokonalo rozžiaria!







Maťkin profesionálny prístup, vyžarujúcu osobnosť, milú povahu a veľmi príjemnú atmosféru ktorú sama vytvára som si zamilovala natoľko, že som sa s ňou rozhodla spolupracovať :)  Presne takýchto ľudí, ako je Maťka, obdivujem. Išla si za svojim snom a plní pritom sny iných žien.  Aby ste spoznali moju novú posilu do tímu Magnifique Brunette, prečítajte si jej životný príbeh, inšpirujte sa a nezabúdajte na to, že osud je vždy vo vaších rukách!


Ako si sa vlastne dostala k podnikaniu s Mary Kay?

Bolo to ešte na Ekonomickej univerzite, kde som študovala hospodársku informatiku. Už som síce mala niekoľko brigád, ale keďže som veľmi aktívny človek, hľadala som niečo ďalšie. Na internátnej nástenke som našla krásny leták s heslom „Zmeň svoj život!“, a to ma zaujalo. Opísala som si číslo, že sa ozvem neskôr, no číslo som, žiaľ, stratila a pamätala som si len názov Mary Kay. Našťastie som vďaka googlu našla webovú stránku českej nezávislej kozmetickej poradkyne Mary Kay, kde som vyplnila dotazník dáma prišla na Slovensko len kvôli mne. V tom čase som bola veľmi plachá a mala som navyše nepekné akné, ktoré som sa snažila ukryť pod mejkapom. Ona bola krásne upravená dáma s dokonalou alabastrovou pleťou. Hovorila mi o možnostiach a benefitoch, ktoré podnikanie s Mary Kay ponúka, či už cestovať za odmenu do Dallasu alebo šoférovať ružový mercedes. A ja som si vtedy uvedomila, že to chcem. Cítila som, že toto je šanca, ktorá sa len tak nepúšťa

Ako toto rozhodnutie zmenilo tvoj život?
Uvedomila som si, že chcem robiť prácu, ktorá ma baví, v ktorej vidím zmysel a kde zároveň dokážem pomáhať ľuďom. Naučila som sa opäť snívať a veriť si. Našla som samú seba. Zistila som, že sny sa plnia a môžem dosiahnuť všetko, po čom túžim, ak som ochotná pre to urobiť potrebné kroky.
Som človek, ktorý má rád slobodu a akonáhle je naňho vyvíjaný tlak, odchádzam. A práve pri tejto práci túto slobodu mám. Môžem pracovať toľko, koľko chcem, kedy chcem, s kým chcem a za koľko chcem.

Mnohým ženám si vďaka svojej práci pomohla. Ale čo ty? Ako zvládaš obdobia, keď je ťažko tebe?

Nech veci na prvý pohľad vyzerajú akokoľvek “zle” či dobre, verím, že všetko, čo sa deje, sa deje len pre moje dobro. A že sa to deje, aby som niečo pochopila, niečo sa naučila, či si niečo dôležité uvedomila alebo urobila rozhodnutie, ktoré som dlho odkladala. Vždy si opakujem, že veci sa nedejú mne, ale pre mňa. 
Predpokladám, že všetky situácie sú moje “lekcie” na ceste ako sa stat lepším človekom.


Vďaka Mary Kay si plníš sny.

V 2006 som si založila svoj zošit snov s obrázkami krajím, ktoré chcem navštíviť, ľúdí s ktorými sa chcem stretnúť, kam sa chcem posunúť v živote a v kariére. A teší ma, ako sa krok za krokom plnia. Vďaka skvelému príjmu z Mary Kay som si mohla splniť ďalší z mojich snov a to zúčastniť sa seminára s vynikajúcim americkým speakerom a coachom Tonym Robbinsom v Londýne a v Austrálii. Ako darček pre seba na 30tku som letela na vysnívanú dovolenku do Dominikánskej republiky, potom som navštívila Kaliforniu. 

S Mary Kay som cestovala na moju prvú luxusnú dovolenku v 2007 do Turecka úplne zadarmo. O rok na do luxusného rezortu na ostrov Kos v Grécku, následne dvakrát prestížny trip do Dallasu v USA.

Skúsila som to, veď som nemala, čo stratiť, len získať.

Som skutočne vďačná, že pred 10 rokmi som sa rozhodla vyškúšať to. Aj napriek tomu, že moje okolie z toho nebolo nadšené, aj napriek tomu, že som vtedy nevedela, ako to celé urobím. Vedela som len, že toto je príležitosť, ktorá je pre mňa šancou na niečo nové, na niečo krásne, že ponúka všetko to, po čom som vždy túžila. Tak som to skúsila, veď som nemala čo stratiť, ale mohla som získať všetko. 


Maťkin odkaz pre všetky z vás ! :)



Ahoj.
Keby mi pred 10 rokmi poviete, že budem pracovať s kozmetikou a učiť ženy ako byť krásne a ako majú viesť svoj beauty biznis, školiť 2000 poradkýň v sále a ešte si to užívať, tak by som vám povedala, že ste sa zbláznili☺ .

Mala som problematickú pleť, bola som športový typ, v mojom šatníku nebola ani jedna sukňa – až na tú na maturity a birmovku, líčila som sa najlepšie ako som vedela jedným tieňom a čiernou linkou. Mala som životné heslo: V živote nechcem pracovať v ženskom kolektíve a preto aj preto, som mala väčšinu kamarátov opačného pohlavia. Podľa toho som si vybrala aj vysokú školu – Ekonomickú odbor Informačné technológie. Absolútne som si neverila a bola som síce pozitívny človek, ale tvrdý realista  - veď načo snívať, keď si ich nemám ako splniť.  

Hovorí sa, že náhody neexistujú a mňa si Mary Kay našla úplne nečakane, keď som mala 21. Vďaka letáčiku na internátnej nástenke, ktorý hovoril : “Zmeň si život.”  A to ma dostalo. Chcela som vedieť viac a ako sa to dá. Keď som chcela zavolať, zistila som, že som ho stratila, tak som kontaktovala cez internet kozmetickú poradkyňu z Čiech, ktorá mi obratom zavolala, dohodli sme si stretnutie v Bratislave.

Ona, krásne upravená dáma s alabastrovou žiarivou pleťou, ja, vtedy študentka s problematickou pleťou, plachá a s nízkym sebavedomím, hľadajúca zmenu. 

Produkty som si vyskúšala na ruke, prekvapila ma ich kvalita a jemnosť. Bola som absolútne presvedčená, že vyliečia aj moje akné, čo sa aj neskôr stalo.  Bola som prekvapená a zároveň nadšená možnosťami, ktoré Mary Kay ponúkala ako odmenu k zarobeným peniažkom a to: cestovať zadarmo po svete do luxusných destinácií, do Dallasu, možnosť šoférovať ružový Mercedes.

Cítila som, že toto je moja šanca. Šanca na zmenu. Vtedy som  nemala veľa peňazí ani času, ale čo som mala, bolo odhodlanie zmeniť to. 

Až neskôr, keď som spoznala Mary Kay bližšie som si uvedomila o akú unikátnu príležitosť ide. Mohla som si privyrobiť popri škole, neskôr práci, za minimum času, naučila som sa ako si zorganizovať čas tak, aby som všetko krásne stíhala. Naučila som sa na školeniach všetko potrebné na rozbeh a zmena mohla prísť.  Po 6 mesiacoch v práci som sa rozhodla z mojej práce, kde som pracovala naplno, odísť  a rozvíjať svoj biznisík.

A začal sa môj nový život.

Mala som viac času na seba, na záľuby, rodinu a zistila som, že pracovať pre seba je fantastické. Efektivita. Za menej času som zarobila viac, ako v práci s 8-10hodinovým pracovným nasadením. Pridávali sa ku mne ženy do tímu, ktoré oslovila práve možnosť privyrobiť si popri za minimum času. Do roka som sa s mojím tímom stala nezávislou Sales Director a získala som za odmenu svoju prvú luxusnú all inclusive dovolenku s Mary Kay do Turecka. Následne rok na to ďalšiu do luxusného rezortu na ostrove Kos – Grécko a pár mesiacov na to som získala prestížny zájazd do Dallasu v USA, ktorý som si ešte raz zopakovala. 

Nie je to všetko o peniazoch, o dovolenkách, darčekoch, kráse, ale aj o úžasných ľuďoch, ktorých som vďaka Mary Kay spoznala. Zmenili sa mi hodnoty, začala som premýšľať inak, našla som vieru v seba, odvážila som sa opäť snívať a vďaka skvelému príjmu, ktorý Mary Kay ponúka, si svoje sny aj dokážem splniť. 

Dala som si záväzok, že to, čo pomohlo mne, posuniem ďalej. Preto som napísala aj tento príbeh. 

Ak vás zaujala táto príležitosť na zmenu života – ozvite sa mi, možno poznáte niekoho, komu môžete pomôcť tak, že sa s ním podelíte o to, čo ste sa dozvedeli. 

A pamätajte, aj to, že ste sa dostali k mojej stránke, nebola náhoda :)

                       



Ak vás už nebaví ustavičné, dennodenné státie pred zrkadlom a rozmýšľanie ako zo seba urobiť človeka, mám práve pre vás riešenie! Kontaktujte Maťku, ktorá vám ukáže, že ste krásna , na podčiarknutie svojej krásy potrebujete maximálne pár minút a že byť ženou je naozaj úžasné!



Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.