Venované Tebe, mami

-

Prinášam vám  výnimočný článok, ktorý je venovaný výnimočnej osobe - mojej mamine.

Ťažko slovami opísať vďaku a lásku, ktorú k tebe cítim. Zajtra (pomaličky už dnes) máš narodeniny a chcela som ti darovať niečo špeciálne..nie také kúpené z obchodu, čo môže mať hocikto. Venujem ti tento príspevok, v ktorom sa ti chcem nielen poďakovať ale aj ukázať iným, aká si úžasná.









Život sám o sebe je naozaj veľmi zvláštny. Spoznáte ľudí, ktorí vám do neho budú patriť navždy, objavíte veci, ktoré sa stanú vašou súčasťou, naučíte sa ľúbiť a vnímať všetko, čo vám osud prinesie.  Ako postupne starnete, začnete prichádzať na pár múdrostí, ktoré vám kedysi vštepovali rodičia a ktoré vám v tom čase ( povedzme si na rovinu) liezli na nervy. Odrazu vidíte situácie, možnosti, príležitosti z iného pohľadu, z akého ste ho videli predtým.  Keď vás zastihne dážď, spomeniete si, ako vám mamina radila,aby ste vždy jeden skladací dáždnik nosili so sebou v kabelke, keby niečo. Keď máte nové topánky, ktoré vás oškrú po pár metroch, spomeniete si, ako vám mamina radila, aby ste si ich najprv doma roztiahli a rozchodili, aby vás neskôr neoškreli. Keď ste doma samy, vonku je bláznivé večerné počasie, rodičia vám nezdvíhajú telefón a neviete kedy sa vrátia, spomeniete si, ako vám mamina so strachom v hlase dohovárala, aby ste jej vždy dali vedieť, kedy prídete a či ste v poriadku...





Človek na všetko postupne príde sám a je normálne, že sa v tínedžerskom veku chová ako tínedžer a ešte správne nedozrel.  Robíme chyby, na ktorých sa neskôr učíme a dospievame. Občas však  na ceste k svojej dospelosti zabúdame byť ohľaduplní , vďační a úctiví voči tej, ktorá vám darovala to najcennejšie , čo mohla- život. Prepáč mami, za každú vrásku, ktorú som ti spôsobila, keď :
- som ti zničila tvoje obľúbené oblečenie zo skrine, ktoré som si potajomky požičiavala
- som ti zabudla dať vedieť že som v poriadku a nestarala sa, či doma tŕpneš a nespíš
- som na teba bola drzá , vylievala si svoju zlosť a obviňovala ťa z niečoho, za čo si nemohla
- som ti nedovolovala porozumieť mi, robila sa hrdinkou a uzatvárala sa do seba
- som neprijímala tvoju lásku, pretože sa mi to zdalo "trápne"
- som sa nesnažila porozumieť ti z materského hľadiska...


Avšak život nie je len o prešľapoch a pádoch. Je taktiež o radosti, láske a pocitu vďaky za dané okamihy. Počas môjho vyše 20 ročného života smiem s hrdosťou vyhlásiť, že som vďake tebe zažila krásne detstvo, užila si niečo z tínedžerských čias a vydala sa pripravená a  s odhodlaním do sveta dospelých. Ďakujem ti, mami, za:
-  tvoje pohladenie, smiech a vôňu
- tvoje pochopenie, keď som sa s tebou ako malá rada hrávala na kaderníčku a spôsobila ti menšie trápne situácie v obchode, keď si si zabudla mojich milión čerešničkových a banánových sponiek vybrať z hlavy
- keď si ma každé ráno, až doteraz chystala a chystáš s láskou , chutnými raňajkami a tvojim úsmevom na nový deň
-  to, že si ma naučila byť dobrou a pravou ženou, ktorá sa nebojí postarať o svoju rodinu, blízkych a je samostatná
- to, že si ma naučila vytvoriť si vzťah k domácim prácam a niektoré z nich premeniť z povinnosti  na svoju vášeň
- to, že si stála pri mne, keď som dostávala facky v podobe prvých lások, zlých známok, zákerných ľudí či nepríjemných chorôb
- to, že patríš do môjho života , môžem sa s tebou deliť o ten svoj , ktorého si neoddeliteľnou súčasťou
- to, že si mi ukázala, že sa netreba vzdávať, padnúť na dno ale byť silná a zdolať nemožné. Si mojou hrdinkou nielen pre to, že si s úsmevom prekonala rakovinu, ale aj pre to, že aj napriek všetkému, čím si si prešla si stále dokážeš užívať život a ľúbiť ho
- za to, že si ma naučila vážiť si a všímať si pravé hodnoty, byť vďačná za všetko čo mám a podeliť sa s ostatnými
- to ,že si a mám česť byť tvojou dcérou


Roky utekajú, človek starne a stráca možnosť prežiť daný moment tak, ako chce on. Mami, sľubujem, že ti :
- do konca svojho života a ešte ďalej budem opätovať tvoju lásku a budem vždy stáť pri tebe
-  nastavím život tak, aby si prežívala čo najviac radosti a čo najmenej trápenia
-  ukážem svet, ktorý je taký rozľahlý a splním ti tvoje cestovateľské sny
-   zabezpečím  všetko, čo bude v mojich silách
-  podám pomocnú ruku bez toho,aby si ma o ňu žiadala
-  budem aj naďalej spĺňať rolu dcéry, kamarátky, opory, parťáčky v nákupoch, vo varení, v záhradke,v pozeraní relácii o dizajne, v pití rannej kávičky či večerných rozhovoroch pri hviezdach alebo sviečkach
-  "darujem život" keď budeš mať pocit, že sa blíži koniec




Prajem ti všetko najlepšie k tvojim narodeninám, aby si bola obklopená ľuďmi, ktorí ťa milujú, aby si dosiahla všetko, po čom túžiš a aby ti nikdy nezmizol úsmev a sila viery.

Milujem ťa a ďakujem, že si moja ♥




Narodená ako dieťa leta v znamení leva
Prvá žena číslo jedna jediná Eva
Moja mama,moje všetko,moje slnko,
Chcem vrátiť sa do čias keď som bol tvoj malý Miško
Sedával ti v náručí,toľko lásky a mieru v jednom náručí 
Toľko porozumenia a citu v jednom náručí ma zaručene naučí
veriť si 
Môj prvý fanúšik si kráľovná levica a ja tvoj simba
Tvoj syn ťa obdivuje si moja hrdinka
Na celú džungľu kričím nech je počuť jak ťa milujem a ctím ťa
Ani po smrti neopustím ťa 
Z malého dievčatka čo v Trakovicoch páslo husi
A zažilo jak im do cesty prišli v tankoch Rusi
Mám najlepšiu mamu čo vždy urobí viac ja musí
Ľúbim ťa viac jak tušíš chcem len nech sa tešíš 

(give me your love mama ,so i will never leave you) 
Mám najlepšiu mamu
(give me your love mama ,so i will never,never)
Stále budem pri tebe stáť
(give me your love mama ,so i will never,never leave you )


Pamätáš si jak som nevedel pochopiť,že sa usmievaš z telky 
A pár minút nato ma ukladáš do postielky
Mami ako to robíš? Povedz ako to stíhaš? Ako to,že keď ťa potrebujem nikdy nechýbaš?
Ja vstávam si tam,zaspávam si tam,som hladný,som smutný,som chorý si tam
Keď sa teším si tam,bojím sa si tam dávaš nezištňa vďaka tebe mami mám
Vyhral som pán oslavujem a si tam,ostal som sám všetci zmizli ty si tam,nech idem hocikam v mojom srdci si tam ,ďakujem,že ťa mám si mama mám a teba nenahradí žiadna ani náhodou a teraz rob už len čo chceš mami sme za vodou si ženou čarovnou keď nájdem takú dám to s ňou jak s princeznou lebo som vychovaný královnou 

(give me your love mama ,so i will never leave you) 
Mám najlepšiu mamu
(give me your love mama ,so i will never,never)
Stále budem pri tebe stáť
(give me your love mama ,so i will never,never leave you)

Mám tú najlepšiu mamu a nikdy nenechám ju samú 
Vďaka bohu mám dobrú mamu je to požehnanie mať dobru mamu 
Tak dvihni ruky ak máš rád svoju mamu 
A tlieskaj so mnou ak máš rád svoju mamu
A povedz jej to ak máš rád svoju mamu 
A daj jej pusu ak máš rád svoju mamu
Boh je s tebou ak máš rád svoju mamu 
Tak si ju váž svoju mamu,dobre stráž svoju mamu

Mám najlepšiu mamu !!


Miluj svoju mamu a dovoľ jej byť tvojou súčasťou !



Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.