Len ja, gauč a Vogue

-
Poznáte tie dni, kedy sa vám nič nechce, okamžite musíte spomaliť aspoň na pár hodín svoj hektický život a hlavne, môžte si to aj  dovoliť? Celý deň v pyžame, pri mätovom čaji, zahrabaná v deke na gauči,  pobavene sledujúc Sex v meste, listujúca si hŕbu módnych časopisov, snívajúc si užívať  sladké ničnerobenie.. Presne dnes som si podobný deň dopriala. Zastrela rolety, zamkla dvere a s nálepkou "dnes pre nikoho niesom doma" som sa vytratila do svojej izby.












Užívala som si ticho a zároveň hluk módnych vychytávok, ktoré sa mi s radosťou ozývali na každej stránke módnych časopisov. Keby ste len videli, akú hŕbu mám pri gauči :D Milujem knihy a časopisy, hlavne ak sa jedná o módu , jej históriu či súčasnosť. Každé číslo svojich obľúbených časopisov ako Top Fashion, Elle, Emma či Vogue si starostlivo ukladám do svojho "archívu". Je mi ich ľúto vyhodiť, nemôžem si pomôcť. Už odjakživa som snívala o tom, ako sa práca v módnom časopise stane mojou súčasťou. Aj keď začínam študovať na farmaceutickej fakulte, ktorá má teda od mojej vysnívanej práce v módnom biznise ďaleko, myslím si, že som na dobrej ceste :) . Nikdy netreba zabúdať na to, že ak po niečom túžite a idete si odhodlane  za tým, dokážete zázraky. Držím vám palce, nech sa vaše sny premenia na skutočnosť! Základom je veriť sama sebe.







Keď sme už pri práci v módnom biznise  a v časopise ako takom, nedá mi nespomenúť dva filmy, ktoré neskutočne ľúbim. Samotná ohromujúca atmosféra a dej ktorý vás vtiahne tak, až máte pocit, že daný príbeh zažívate vy , bohatá pastva pre oči v podobe módnych lások či kúskov, ktoré vám nedajú spať..ale aj druhá strana mince v podobe  dôkazu, že vaša šéfka dokáže byť naozaj mrškou alebo že práca , ktorá je pre niekoho snom, môže byť pre iného nočnou morou...

Ak ste si rozhodli spraviť svoj lenivý deň, dať si rande s gaučom, v spoločnosti dobrého filmu a ak hlavne milujete prostredie módneho diania v časopise obklopenom luxusnými zlatíčkami, dávam vám do pozornosti (neverím však, že ich nepoznáte) dva príbehy, ktoré sa určite oplatí vidieť ;)








Diabol nosí Pradu 
Notoricky známy príbeh o práci snov, v ktorom Anne Hathaway okúsi rolu slúžky ale taktiež objaví svoju ženskosť a cit pre módu. Famózna Meryl Streep, ktorá sa zaslúžene radí medzi moje top herečky , svoju úlohu šéfky "stíhačky" zvládla bravúrne! A tie topánky,šaty,kabelky a Annine outfity po jej premene použité vo filme..ach. Skrátka láska na prvý pohľad!
























The September Issue
Ak sa chcete vydať do zákulisia príprav časopisu Vogue, máte jedinečnú možnosť. Vďaka tomuto filmu som videla všetko na vlastné oči a aspoň na chvíľku som sa cítila ako "jedna z tímu".  Fotenie jednotlivých editoriálov, stres a chaos pri prípravách, krásne kostýmy, modelky , obľúbení návrhári, správne rozhodnutia a heslo ktoré platí natrvalo : Anna má VŽDY pravdu. Tento skutočný príbeh vám  dá  určite za pravdu, že film Diabol nosí Pradu nieje až takým výmyslom...















 







Zo srandy som si vyskúšala, ako sa asi musia cítiť tie slávne modelky, sledované páry či hviezdičky, ktoré zdobia obálky časopisu. Tu máte dôkaz, na čo všetko môžte natrafiť, keď ste doma, nič nerobíte a vymýšľate, čím oživiť aktuálny článok :D





Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.