Módne cestovanie

-
Ako sa hovorí - reklama predáva. Vždy ma  však rozčúlilo , keď sa votrela do rozpozeraného filmu alebo napínavého deja. Je to jeden z dôvodov, prečo televízor veľmi nepoužívam. Otravné príbehy na mobilných operátorov, trápne "šťastné" rodiny pri reklamách na banku či poisťovne alebo neprestajne omielané citácie na pracie prostriedky..

Niekedy ma vážne udivuje, aké hlúposti dokážu ľudia vymyslieť v spojitosti s produktom alebo službou, ktorá s tým absolútne nemá nič spoločné.

Avšak hoci sa v telke reklamám vyhýbam, na internete ich naopak vyhľadávam. Prečo je to tak?










Na internete si môžem pozrieť viac o reklame na to, čo ma zaujíma, čo mi dá čosi viac ako falošne a naivne vytvorenú predstavu že vaša rodina bude šťastnejšia s piatimi úvermi od nejakej banky alebo že váš život začne mať konečne zmysel pretože odrazu jediným ťahom hubky namočenej v čistiacom prostriedku bude váš riad až sterilne čistý...

Milujem, keď mám príležitosť vcítiť sa a trošku pocestovať v príbehoch na módne či kozmetické značky. Keď si jednotlivé reklamy / kampane/ malé filmy (nazvite si to ako chcete) pozerám, je to ako keby som si  zakaždým sadla do auta a vydala sa na cestu plnú módy,snov,  vznešenosti, kreativity a pocitu naplnenia. Kto neprecíti , skrátka nepochopí.


A aj keď dnešná spoločnosť je bohato prereklamovaná , naifinkovaná a často až demotivovaná, prinášam vám pár videí, ktoré vám isto spríjemnia večer. Je len na vás, či sa uvidíte v roli Diorky, ktorá kráča sadom plných kvetov, sebavedomej  a sotisfikovanej Prada ženy, krehkej Swaroski lady, ktorá tancuje  v rytme diamantového lesku , sexy anjelika Victoria´s secret alebo krásnej a neodolateľnej Talianky tak, ako ju vidia muži z Dolce&Gabbana.
















Milujem múzu D&G, ktorej je predovšetkým prototyp Sicílčanky. Jej čistá krása doplnená kráľovským oblečením či doplnkami len dotvára atmosféru luxusu , vznešenosti a úrovne. Páči sa mi, ako sa návrhári vracajú späť do histórie a vážia si bohaté tradície či poklady, ktoré nám predkovia zanechali. Radi svoje poznatky aplikujú do výšiviek, čipiek, korálkov, masívnych šperkov či uhladených modeliek, ktoré vyzerajú ako z iného storočia. Nie nadarmo sú mojou veľkou srdcovkou!




Aj keď reklama môže signalizovať čosi otravné, nudné a "biznisové", verte, že ak pozeráte tie správne , dokážete si z nich zobrať oveľa viac. Prajem vám krásne "cestovanie" plné patričného  vychutnania.


Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.