Think pink with Moschino!

-
 Rada sa vraciam do čias, kedy som si žila svoju vlastnú rozprávku.  Hračkárstvo bolo vždy moje najobľúbenejšie miesto. Miesto, kde moja fantázia nepoznala hraníc a kde som zadržala dych už pri vstupe. Chcela som vyzerať ako ktorákoľvek Barbie, obdivovala som ich šaty- materiály, flitre, výšivky, doplnky.. Taktiež som milovala rôzne bábiky z Disney rozprávok a nebolo večera, kedy by som si vo vani nevravela, aké by to bolo stať sa morskou pannou a namiesto šupiniek mať flitre. Ach, tie detské problémy. S bratom sme si často rozložili lego, striehli na debničku plnú zlatých mincí a dokázali sa hrať hodiny.












Ako som dospievala , pochopila som, že tú svoju "debničku pokladov" je naozaj ťažké ustriehnuť, pretože žijeme v dobe neprajníkov , podvodov a plytvania času ( peňazí).  Taktiež som pochopila , že aj dnes po svete chodí množstvo "Barbie" dievčat, ktoré namiesto mozgu majú plast , sú nemé ak sa jedná o preukázanie inteligencie a všetky vyzerajú ako cez kopirák (100% plastic).  A hlavne som pochopila, že byť sama sebou je tá najväčšia výhra.



Celé moje detstvo dokonale vystihuje prehliadka Moschino spring/summer 2015 , v ktorej sa mi pri pohľade na každý model vynorí nejaká tá pekná spomienka. Zlaté gombíky na kabáte mi pripomínajú spomínané mince z lega, ružové zrkadielko s hrebeňom zase chvíľky, kedy som skrášľovala nielen  Barbie,ale aj seba, ružovo- zlatý meniaci materiál, z ktorého sú vyrobené volány na šatách vo mne vrátili pocit obdivu, túžby dotýkať sa  a sledovať odraz farieb a notoricky známe čokoľvek ružové s bielym nápisom vo mne vždy evokovalo radosť a zvedavosť.  Túto prehliadku , ktorá sa včera konala v Miláne , som si dokonalo užila aj ja -doma s popcornom a v pyžamku. Samozrejme ružovom.


Čo mi táto prehliadka dala?
Presvedčenie , že nie je hriechom zaspomínať si a občas sa vrátiť  do detských čias. Dávku "pink energy" a pocitu, že na svet sa treba pozerať aj hravo a ružovo. A samozrejme ma utvrdila v tom, že kúsok dieťaťa sa skrýva ( nezávisle od veku) v každom z nás. Minimálne Jeremy Scott je toho jasným dôkazom. Moschino opäť nesklamalo a ja sa teším, čo bude najbližšou múzou tejto značky!

Dámy, poďme sa  teda spolu vrátiť do čias Barbie a myslite opäť ružovo spolu s Moschinom!



Originálny zasadací poriadok, čo poviete?






























































Nakupovať a pozrieť si celú prehliadku môžte tu !



Vaša Brunette


No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.