Bratislavské módne dni jeseň /zima 2014 (záverečný tretí deň)

-
Rada sa túlam ulicami a pozorujem ľudí. Alebo len tak sedím na lavičke , vychutnávam si hrejivé lúče slniečka, lahodnú chuť kávy a pocit, že na tomto svete človek nie je nikdy sám. Som tak trošku zvedavý tvor . Pomocou  prvého dojmu nesmelo skúšam zistiť povahy, postoje , myšlienky, ciele neznámych osôb a taktiež si rada prezerám ich  tváre, mimiku, chôdzu... a samozrejme oblečenie a spôsob, akým dokážu vyjadriť svoju osobnosť.

 Hodnota a úroveň človeka sa posudzuje podľa tzv. "vnútornej krásy" , ktorá zahŕňa jeho vnútro, charakter,  presvedčenie, dušu a srdce. Veľmi nerada súdim ľudí podľa zovňajšku , avšak aj keď si to niektorí z nás neradi pripúšťajú - šaty robia človeka...








Je hlúpe zaradiť osobu do skupiny podľa jej zvláštnych topánok alebo práve vďaka odlišným topánkam sa táto osoba stáva pre vás výnimočnou? Nech sa na ľudí pozeráte z akéhokoľvek uhla, nikdy nezabúdajte na jednu vec - byť ľudskými!




A keďže som nielen milovníčka dobrej spoločnosti ale aj predovšetkým módy a nezabudnuteľnej atmosféry, dnešný článok je venovaný udalosti, ktorá ma utvrdila v tom, že človek je  vnímavá osobnosť  a dokáže aj naoko nemožné - práve vďaka zovňajšku vyjadriť svoje vnútro.




Bratislavské módne dni. Už len ten názov vo mne evokuje nesmierne nadšenie, pretože sa naozaj úprimne teším, že aj naše malé Slovensko má nespočetne veľa šikovných  rúk,nápadov, vízií ,  a predstáv, z ktorých dokážete vnímať  originalitu a dostať sa priamo do návrhárskej mysle a  duše.


S Paťkou sme si toto podujatie rozhodne nenechali ujsť a poviem vám, z každej kolekcie som žasla. Spoznala som totiž návrhárov po ich najcitlivejšej stránke a som im vďačná za to, že mi umožnili trošku nahliadnuť do ich cítenia a spôsobu vyjadrenia. A presne toto je na tom tá úžasná vec a pointa, prečo tak rada chodím na módne prehliadky, resp. študujem a pozorujem návrhárov. Každý z nich je tak odlišný , originálny,svojský, no  všetci predsa majú čosi spoločné.. Lásku k móde!



Alain Delon a jeho Gentleman








Čo si budeme hovoriť - chlapi v oblekoch boli, sú a aj vždy budú mojou slabosťou. Páči sa mi, že Alain Delon si stále udržuje  obraz  muža, ktorý pôsobí elegantne, nenútene, gentlemantsky, mužsky a poukazuje na úctivosť a dobré spôsoby. Palec hore!



Návrat do histórie v podaní Jany Jurčenko









Vďaka Janke som sa na chvíľku mala možnosť vrátiť späť do minulosti z čias krinolín, proporčných strihov vystihujúcich ženskosť, majestátnosť a vládu ženy. Krásne látky, materiál, strihy , celkový vzhľad modeliek na mňa pôsobili veľmi honosne a čarovne. Obdivuhodná a dychberúca kolekcia !




Jaroslava Wull Kocanová a víly







Nepripadáte si ako v rozprávke? Len vy, lúka a tancujúce víly s čelenkami a jemnými šatami. Ľadová,  víla lesov, víla s prvkami kroja, kráľovská...Na výber máte milión možností, fantázii sa medze nekladú !Nemôžem sa  skrátka vynadívať.





 Katie´s bag - safari a elegancia v jednom







Zebra, žirafka či čierny panter? Za zvieracieho zvuku, príjemného šumu a nápaditej Kataríny Feix ste mali možnosť prepadnúť safari a obdivovať unikáty v podobe  najlepších priateliek nás žien - kabeliek! A všímajte si ten rafinovaný detail kladený na rúčky !


NuPPL - buď odvážna a sexy !








Žlto-čierna kombinácia, sexappeal, rebélia a štýl vniesli príjemný, mladý a svieži závan. Dve slovíčka, ktoré dokonalo vystihujú túto kolekciu - fresh & trendy. Naber odvahu a cíť sa sexy vďaka NuPPL!



Veronika Hložníková a jej  moderná dáma





Presne takto si predstavujem ženu na úrovni,  modernú, elegantnú a luxusnú. Aj vám sukňové modely trošku pripomínajú Sicílsky prototyp ženy chlapcov z D&G? Krásne strihy,  nikdy nestarnúca čierna, oživujúca žltá a prvky pánskeho štýlu do toho niesli to pravé orechové !


Giada Curti - čistota a nevinnosť









Giada upriamila pozornosť na ženskú dušu, ktorá je ( nech sme navonok akokoľvek silné ženy) krehká, jemná a citlivá. Nevinnosť v podobe jemných farieb, dlhých rób, padavých látok a šatiek na hlave na mňa rozhodne urobili dojem!





Návrhárov bolo nespočetne veľa, no vybrala som práve tie, ktoré ma skutočne obohatili. Tento večer mi dodal obrovskú energiu, rôzny pohľad na módu a venoval mi krásny zážitok, ktorý prišiel ruka v ruke s neskutočnými zimomriavkami! Slovo ďakujem by som chcela vysloviť organizátorom , návrhárom a všetkým , ktorí boli tohto krásneho momentu súčasťou. Rozhodne ste boli magnifique!


Neprehliadni nový diel Handrárne, ktorý patrí práve BMD! V spoločnosti mc2 a Paťky vyspovedaj zaujímavých ľudí a predovšetkým nasávaj tú atmosféru !



Už teraz sa nemôžem dočkať ďalšej podobnej akcii.
Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.