Žena mnohých tvárí

-


Byť ženou je občas zvláštne. Nekonečné státie pred otvorenou skriňou,nekonečné riešenie zbytočných otázok, nekonečne hrejivý pocit po dobrých nákupoch, nekonečné skrátka všetko. Občas sa nedokážeme zastaviť a uvoľniť. Nedokážeme sa na prechádzku do mesta s priateľmi nachystať tak úplne jednoducho - bez trojhodinového stepovania pred zrkadlom či bez zhodenia bomby do nášho šatníka. Nedokážeme sa cítiť dostatočne príjemne vo vlastnom tele a tak hľadáme prostriedky, ako sa vylepšiť a viac sa tak páčiť iným ( a hlavne sebe). Všimla som si, že občas až príliš riešime veci, ktoré sú v konečnom dôsledku nepodstatné. Samozrejme, je dôležité aby sa žena o seba starala, ale je taktiež dôležité, aby si uvedomila, že aj keď dokáže byť ženou mnohých tvárí, stále je to ona - tá, ktorá je výnimočná a je len jedna.


V poslednom čase som začala pátrať po veciach, ktoré len podčiarknu jednoduchú, mladú a sviežu  ženskú krásu. Cítila som sa už presýtene spoločnosťou, v ktorej panujú gýčové šperky, výstredné strihy či kilá make-upu. Dokáže žena naozaj zaujať len týmito prostriedkami? Objavila som čaro v pastelových farbách, nenúteného líčenia, sviežej mysle a elegantných doplnkoch. Doplnkoch na prvý pohľad jednoduchých, no ukrývajúcich v sebe veľké bohatstvo. Spočiatku sa vám môže zdať, že jednoduché veci sú nezaujímavé a nudné, ale opak je pravdou. Práve vďaka jednoduchým veciam nikdy nebudete nudiť seba a ani druhých. Každý deň totiž môžete byť iná. Každý deň sa môžete cítiť krásne. Každý deň zaujmete nie doplnkami, ale vyžarovaním, ktoré pôjde z vás.

Nedalo mi dnešný článok nevenovať jednej úžasnej značke, vďaka ktorej som znovuobjavila krásu byť sama sebou. Krásu byť ženou. Je mi cťou predstaviť vám značku Pippa & Jean , pôvodne prichádzajúcu z Nemecka, no ja sa veľmi teším, že zavítala aj k nám. Spočiatku som si pomyslela, že to len budú ďalšie z tých dlhých radov šperkov, ktoré už poznám. Keď som si však bližšie pozrela jednotlivé kúsky a vyskúšala ich na sebe, odrazu som sa necítila "naho". Doteraz som totiž mala pocit, že mi stále niečo chýba. Nebolo to však oblečenie, nové topánky či nová vychytávka , ktorú vlastní milión žien naokolo - bol to pocit spokojnosti a sebavedomia, ktorú som vďaka tejto značke opäť našla. Jednotlivé nenútené , čisté a elegantné šperky na mňa spravili veľký dojem. Samozrejme , ako každá žena aj ja mám rada "všetko, čo sa blyští". Tieto šperky však nie sú ďalšími, ktoré po pár noseniach odložíte znudene do šuflíka a po čase aj zabudnete, že ich vôbec máte. Tieto šperky sú skutočne ŠPERKY. Nebudete ich chcieť dať zo seba dole. Odrazu začnete vnímať svet inak. Začnete objavovať krásu v maličkostiach. Začnete si vážiť pravé hodnoty a začnete vnímať ľudí ako osobnosti, nie ako tých, ktorí sú oblečení "coolovo" alebo "gýčovo". Začnete svet objavovať do hĺbky a prestanete byť spokojní len s jeho povrchom.

Špeciálne pre vás som si prichystala sériu fotiek, ktorými chcem ja- obyčajná žena ukázať, že aj ja som vďaka Pippa & Jean ženou mnohých tvárí. Že aj ja dokážem žiariť či kvitnúť ako moje kvety v záhrade.Taktiež vám chcem ukázať, na koľko rozličných štýlov sa dokážete obliecť s tými istými šperkami a že k tomu, aby ste vedeli zaujať, nepotrebujete kvantitu ale kvalitu produktov.


Na začiatku som rozmýšľala, ako to celé dopadne. Aké štýly zostavím, čo š čím skombinujem, ako to nafotíme. Akonáhle som však otvorila krabičky, všetko šlo akosi ľahko. Ako keby šperky samé rozprávali príbeh a vy ste odrazu vedeli, že budete ich hlavnou hrdinkou.

A tak sa stalo, že sa zo mňa stala jemná romantička, uvoľnená a pohodlná žena, šarmantná Pin-Upka, luxusná panička či obyčajné 21 ročné žieňa.Vychutnajte si fotky, ktoré pútajú krásnymi šperkami,  šíria pozitívnu energiu a aj v dnešnej dobe ešte stále nezabúdajú na pravú ženskú krásu!


















































Ďakujem Filipovi a najmä značke Pippa & Jean, vďaka ktorej som si tento deň užila a pochopila som, že život je presne o takýchto chvíľach. Odporúčam každej žene, ktorá hľadá niečo "iné" než len bižutériu z obyčajného obchodu kdesi v nákupnom centre. Odporúčam žene, ktorá sa nechce stratiť v dave ale viesť ho.

Pre viac informácii klikajte sem a sem.Buďte ženou mnohých tvárí!



Vaša Brunette



4 comments

  1. Všechny outfity jsou moc pěkné a sluší ti. Nejvíc se mi líbí ty krásné puntíkované šaty, ty jsou top.

    Maru Soutěž o Kupkosmetiku Box

    ReplyDelete
  2. This is very appealing, however , it is very important that will mouse click on the connection: žena

    ReplyDelete
  3. It's superior, however , check out material at the street address. Finance

    ReplyDelete

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.