Summer vibes




Summer is my the most favourite season. A light dress, bare feet, hair tied back and fresh summer air. And, of course - holidays! Whenever you spend them, in this season I feel the most comfortable right near the water. And this is the reason, why I have decided to devote todays article to a swimsuit, without which I absolutely can´t imagine the summer. I love their diversity and color. This season my attraction was caught by a collection of brand named Calzedonia, in which you can admire not only beautiful models, but also beautiful swimsuit. Can you choose the best one? I have a big problem with that...



Leto je moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Ľahké šaty, bosé nohy, vypnuté vlasy a svieži letný vánok. A samozrejme - prázdniny! Nech ich už strávite kdekoľvek, práve v tomto období je mi snáď najpríjemnejšie pri vode. A práve preto som sa rozhodla dnešný článok venovať plavkám, bez ktorých si leto absolútne nedokážem predstaviť. Milujem ich rôznorodosť a farebnosť. Túto sezónu ma  zaujala kolekcia značky Calzedonia, kde okrem krásnych modeliek máte možnosť obdivovať aj krásne modely. Vedeli by ste si vybrať? Ja s tým mám veľký problém...




















The most important about swimsuit (except of the latest trends) is the fact, that they will really suits you. Every woman has a different body type and many times women choose exactly the wrong ones. How to avoid the embarrassment and find the right one for yourself? Read more!

Najdôležitejšie na plavkách okrem najnovších trendov je však to, aby vám dokonalo sadli. Každá žena má iný typ postavy a veľa krát ženy siahajú práve po plavkách, ktoré pre ne nie sú vhodné. Ako sa vyvarovať prípadným trapasom a nájsť pre seba tie správne? Čítajte ďalej!








This season I have chose the swimsuit of the Triangl brand, which really suits me and also I love their color and simple lines. Have a cool summer!

Túto sezónu som si vybrala plavky od značky Triangl, ktoré mi skvelo sadli a navyše milujem ich farebnosť a jednoduché línie. Majte pohodové leto!


Yours Brunette/ Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.