The autumn shopping in Lindex

-



A few days ago I officially welcomed an autumn – how else than with shopping. I fell in love with Lindex autumn collection. Karlie Kloss, who is really great for this position, is a face of this collection. She took it with fun and sex-appeal. On 29.9.2015 in OC Polus I really enjoyed this shopping thanks to the Emma magazine and its 20% off all collection. Very nice women with a champagne were waiting for me at the entrance and I enjoyed it to the last sip along with the collection. Refined cuts, cozy sweaters, trendy skirts, great turtleneck and especially warm colours and quality material assured me, that the autumn welcoming with Lindex was a good choice!



Pred pár dňami som oficiálne privítala jeseň - ako inak než nakupovaním. Jesennú kolekciu značky  Lindex som si zamilovala.Tvárou je Karlie Kloss, ktorá sa na túto pozíciu perfektne hodí. Kolekciu poňala hravo a sexi. 29.9.2015 v OC Polus som si nakupovanie užila vďaka časopisu Emma a ich 20% zľave na celú kolekciu. Pri vstupe ma čakali milé dámy so šampanským a pri jeho popíjaní som si taktiež vychutnávala každý kúsok. Rafinované strihy, pohodlné svetre, trendy sukne, úžasné roláky a hlavne hrejivé farby a kvalitný materiál ma utvrdili v tom, že privítanie jesene s Lindexom bola dobrá voľba!








Although I did not find all pieces, which I had already saw on the website, I am very satisfied. I left the place with the full shopping bag of beautiful things and nice gifts by Gosh brand.
I bring to you a few photos of the mentioned collection and I am very happy, that some pieces are the decoration also in my closet!

Síce som nenašla všetky kúsky, ktoré som si dopredu vyhliadla, som veľmi spokojná. Odišla som s plnou taškou nádherných vecí a milými darčekmi od značky Gosh. 
Prinášam vám pár fotiek zo spomínanej kolekcie a ja sa veľmi teším, že niektoré kúsky zdobia aj môj šatník!
















I am looking forward to similar events, which I will definitely wont miss!

Už teraz sa teším na podobné akcie, ktoré si rozhodne nenechám ujsť!


Yours Brunette/ Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.