Môj nový retro miláčik :)

-



Čo sa make-upu týka,som zástancom nahého líčenia - riasenka,jemná linka,rúž či lesk na pery, lícenka a jemný púder. Výraznejšie líčenie preferujem skôr na významné udalosti či party. Rada sa zvyknem prehrabovať v drogérii a skúšať novinky od svojich obľúbených výrobcov.Vždy ma poteší inovatívnejší dizajn,no donedávna som nenašla produkt,ktorý by mi zobral dych aj svojím lookom,nielen kvalitou... ale predsa len sa zázraky dejú  a mne vošiel do cesty môj nový retro miláčik:)  Do kozmetiky značky theBalm sa nedá nezamilovať!Je zábavná , nostalgická a ideálna pre ženy všetkých vekových kategórii. Ich vizitkou je nielen jedinečný retro look,heslo - krásna za 5 minút, ale aj osvedčená kvalita. Milujem ich hravé obaly, totálne si ma získal rúž s vtipným nápisom "Bozkávam dobre?" .Som rada že táto americká značka zavítala aj k nám a každý jeden dizajn ma vždy pobaví :) Ako sa vraví,obal predáva, avšak táto značka nezaostáva ani svojou kvalitou. Na výber máte z bohatej ponuky krémov, púdrov,očných tieňov, ceruziek,rúžov,leskov  na pery, riaseniek.. Je len na vás, ktorý look u vás zvíťazí. Ja ich beriem všetky :D



























Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.