Perfection is a disease of a nation

-

Celý život sa od nás niečo očakáva. Poslušne v škôlke chodiť poobede spať, úspešne zmaturovať, presadiť seba a svoju prácu, dobre vychovať svoje deti, predierať sa životom ( o to ťažšia je vaša cesta ak nemáte peniaze nazvyš a konexie vo vrecku) či zanechať po sebe niečo plnohodnotné.  No predovšetkým sa od nás očakáva byť dokonalými. 




Štíhla postava. Miery 90-60-90. Dokonalý zadok či prsia. Nohy až po zem. Bezchybná pleť, dokonalý žiarivý úsmev. Rovný nos. Žiadne pehy. Malé uši. Úzky pás. Ploché a vypracované bruško.  Ak toto všetko ženy  nevystihuje, veľmi často sa stáva, že siahajú po plastických operáciach. Hneď na začiatku si však musíme vysvetliť jednu vec. Je rozdiel o seba dbať, zdravo sa stravovať, robiť niečo pre seba a svoje zdravie než mať na sebe toľko plastík ( pritom vo väčšine prípadoch ju ozaj nepotrebujete), že vám prischne nálepka 100% umelina. Možno som v tomto staromódna, ale vážne nerozumiem dnešnému trendu. Botoxové pery ála kačka, napichaná celá tvár ako keby vás navštívil roj včiel,dlhé umelé a nechutné nechty, či otrasné umelé prsia, ktoré sú presne podľa kružidla. Dnes sa práve toto považuje za ideál krásy a ja sa pýtam prečo? Chápem ak idete na operáciu zo zdravotných dôvodov.Inak tomu naozaj nerozumiem.

 Problémom   je, že veľa žien nie je spokojných so svojím výzorom. Nebudem klamať, ja som nebola výnimkou. Avšak naučila som sa mať svoje telo a svoje chybičky krásy rada.  Mám rada svoje jazvy,ktoré mi zostali po operácii. Spievam si (hlavne v sprche) , aj keď spievam otrasne. Som antitalent na techniku. Som ešte väčší antitalent na orientáciu :D Neviem rozprávať vtipy. Bývam veľmi náladová a občas zlá keď mám svoje dni. Nedržím žiadne stupídne diéty, ale  o svoje zdravie dbám. Nedržím sa  žiadnych merítok. Mojím receptom je jednoduchá vec. Prijala som sa a naučila som sa mať rada. Pretože inak by som to nebola ja.

A tak sa stáva, že nám nielen na Slovensku vyrastajú dámy ako cez kopirák. O tých zlatokopkových typoch snáď ani nemusím písať, niesú ohrozeným druhom a pozná ich hádam každý. Dokonalosť je určená všade na svete. Inak to nieje ani v móde. Módu milujem, no nechápem, prečo by sa modelkami nemohli stať aj plnoštíhlejšie dievčatá. Prečo sa aj v dnešnej modernej dobe musíme držať "dokonalosti". Ak nemáš 40 kíl aj s topánkami , niesi vysoká 2 metre , nemáš súmernú tvár,netváriš sa na móle ako keby si išla niekoho zabiť, si odpísaná. Chválim a vážim si modelky, ktoré vyzerajú štíhlo, ale predovšetkým ZDRAVO. Ktoré majú takú tú  iskru a energiu v očiach, keď predvádzajú modely a nevyzerajú ako keby boli na drogách. A ktoré sa usmievajú!

Pointa celého článku je veľmi jednoduchá. Prijať sa aj s chybami. Prestať riešiť prečo nemáte také ploché bruško ako vaša kamoška, prečo nieste taká štíhla (aj keď štíhla ste!!) a podobne. Who cares? Akosi sa pozabudlo na vnútorné hodnoty človeka. Patrím k starej škole ktorá hlása, že aj keď ste krásna, máte žiarivý úsmev, dokonalé krivky, no neviete sa správať a vaša inteligencia je nulová, nie ste pre mňa plnohodnotným človekom.. Tak isto vnímam aj pánske osadenstvo. Je pravda, že človek vás musí zaujať výzorom,no mne výzor nestačí. Vaša krása či momentálna vizáž sa aj tak časom pominie. No vaše vnútro a srdce vám ostanú na celý život :) Ako Beyoncé spieva v jednej pesničke, dokonalosť sa naozaj stáva chorobou ľudstva. Preto prestaňme odsudzovať iných a hlavne samých seba. A čo keď máte kilo navyše ( ale prosím,rozlišujte, čo sa vašej postave hodí a čo nie), nemáte dokonalo rovné vlasy či ste nízkeho zrastu. Každá jedna ste originálna a túto originalitu si prosím chráňte :) Inak tu o niekoľko rokov vymrú normálni ľudia s hodnotami a nahradia ich umelé náhrady so zvrátenými predstavami o živote. 



Vaša nedokonalá (ale šťastná) Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.