My post about fashion show La Pasarela on kamzakrasou.sk!

-

This is it. I am so excited and proud. Here you have the fact that doing what you love has a sense. This is my first official post written for another website. I am  also happy that I can be a part of a great  Slovak-Mexican fashion show named La Pasarela . If you are fashion lover, love creating original outfits or love getting new inspirations, this event is special for you! 


Where?
When?
Who is it for?
What is the program?

Read more on kamzakrasou.sk , especially here  and learn more about it!  
Special thanks to : Alena Vaneková Čabáková and Patrícia Kordiaková 

Also enjoy my forthcoming post, in which I document this great event for you through my eyes!



A je to tu. Som hrdá a veľmi sa teším! Tu máte dôkaz, že robiť to čo vás baví a čo milujete naozaj má zmysel. Takže, toto je môj prvý oficiálny článok písaný pre inú webovú stránku než tú moju. Taktiež som šťastná a je mi cťou byť súčasťou módneho projektu s názvom La Pasarela, ktorý sa bude niesť v slovensko-mexickom duchu. Ak si milovníčkou módy, miluješ vytvárať originálne outfity alebo sa rada inšpiruješ novými trendami , táto udalosť je pre teba ako stvorená!

Kde?
Kedy?
Pre koho je určená?
Aký je program?

Čítaj viac na kamzakrasou.sk , predovšetkým tu a dozvieš sa viac!
Špeciálne poďakovanie patrí Alene Vanekovej Čabákovej a Patrícii Kordiakovej

Uži si taktiež  najbližší májový článok, v ktorom ti túto udalosť zmapujem mojimi očami!


Yours Brunette/ Vaša Brunette

  

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.