Náš krásny deň s víťazkou Luckou Juríkovou

-




Dennodenne bývam v styku s nespočetne veľa ľuďmi z rôznych krajín, kultúr, národov. Mám možnosť obdivovať krásu a večnú mladosť Japoniek, zdravé,lesklé a uhlovočierne vlasy Indiek či šarm Francúzok. My ženy si radi prezeráme predovšetkým... ženy. Čo si budeme klamať.


 Ako sa ktorá oblieka, aký má účes, postavu, celkový výraz. Hodnotíme, porovnávame,žasneme či nadávame. Hnevá ma  dnešný trend , ktorý hovorí, že krásne ženy môžu byť len zväčša tie, ktoré sú bohaté ( rozumej s kvalitným bankovým účtom či ešte kvalitnejším sponzorom) a odeté v značkových outfitoch. Na jednej strane je pravda, že tie "bohatšie" majú na seba viac času, menej starostí a povinností. Avšak nesmieme zabúdať na to, že každá žena, bez ohľadu na to, či je "bohatá" alebo "chudobná" má na to, byť krásnou. Aj keď o sebe tvrdí že "ona nieje ten typ". Sútaže v podobe premien s tímom Magnifique Brunette sme vymysleli práve z dovôdu ukázať ženám, čo nádherné sa v nich skrýva.  Darovať trošku sebavedomia, pocit, že môže byť modelkou aj keď nemá ideálne miery či súmernú tvár alebo že nemá na to vek. Žena kvitne do krásy, čo znamená že aj čerstvá 50nička sa môže hrdo postaviť pred objektív a ukázať, čo sa v nej skrýva. Naše premeny sú venované každej z vás, bez ohľadu na vek, zamestnanie, postavy, názorov či postavenia.  Každá má nárok na prežitie krásneho dňa, počas ktorého ona bude tou hlavnou, hýčkanou, maľovanou a obdivovanou. 





Prvý diel našej premeny vyhrala Lucka Juríková, ktorá ma zaujala svojou prirodzenou krásou. Je skromná a ako som už spomínala, je to ten typ ženy, ktorý sa nemusí veľmi líčiť a zaujme vás aj tak. Z očí jej srší energia a pri tom šibalskom úsmeve sa skrátka nedá neusmiať sa tiež. Lucka pochádza z  Čadce, no žije tu v Bratislave, kde aj pracuje ako čašníčka. Keď sa prihlásila do súťaže s názorom, že chce zažiť niečo nové a chce si dopriať trošku väčšieho "hýčkania", potešila som sa pretože tvorí viac ako polovicu žien, ktoré vedú skôr "pracovný" život a na to užívanie si veľmi čas nemajú.





 Aj keď naša víťazka s modelingom a  pózami nemá žiadne skúsenosti, dovolím si tvrdiť, že to zvládla naozaj na výbornú! Celý článok je venovaný práve jej a premene ktorú podstúpila.  A bola skutočne bohovská, veď posúďte sami ;)


naša kaderníčka Zuzana sa postarala o dokonalý účes

vizážistka Martina len podčiarkla Luckinu krásu



snažili sme sa vybrať outfity, ktoré splnia naše témy, no zároveň sa v nich Lucka bude cítiť prirodzene, jedinečne a pohodlne. Toto naše prianie sa nám podarilo splniť aj vďaka fenomenálnym kúskom od showroomu Fashion Addict :)


ošperkovali sme ju bižutériou od čačiek, aj keď máme pocit, že Lucka bola šperkom už len sama o sebe :)

Maťkina výbavička, po ktorej túži nejedna žienka :D



Naša premena sa niesla v troch témach - romantička, sexy diva a street style. Ďalši príklad toho, že dokážete byť naozaj rôznorodá. Taká, na akú sa práve cítite.
 Či ako romantička , ktorá blúdi hradbami v rozprávkových  čipkovaných šatách  a prezerá sa v zrkadle...










Či ako sexy diva, ktorá je hravá a plná pozitívnej energie..













V každej z nás sa skrýva kúsok rebelky a Lucke sa street style naozaj parádne hodil!




Je vidno, že sme si fotenie naozaj užili :)

túto fotku milujem :D Keď som povedala Lucke : "Teraz sa tvár vážne" nahodila tento širokánsky úsmev :D 








S Paťkou sme sa snažili o dobré režírovanie a pekný výsledok :)


Aďka nám pomáhala s natáčaním 



Romča sa bavila po celý čas s nami :)


Aj takéto šikovníčky mám v  tíme :) Maťka a jej článok v najnovšej Emme


Pri našom rozhovore som bola naozaj vďačná za každý okamih, ktorý mi môj blog umožňuje. Spoznala som veľa úžasných ľudí , zažila som krásne chvíle a som naozaj šťastná, že som sa odhodlala kráčať po ceste za svojím snom :) Nikdy neprestaňte snívať - osud máte vo svojich rukách :)




Na záver by som sa chcela poďakovať svojmu tímu za príkladnú a veľmi príjemnú spoluprácu :) Som hrdá na výsledok a už teraz sa s vami teším na ďalšie premeny, pretože sme s nimi rozhodne neskončili! ;)



Ak túžiš byť krásna, nikdy nezabúdaj na najdôležitejší doplnok tvojho outfitu - úsmev. Ak však chceš zažiť nezabudnuteľný deň , v ktorom hlavnou hviezdou budeš ty , neváhaj a prihlás sa do druhého dielu našej premeny, ktorá sa uskutoční už onedlho! Bližšie informácie sa dozvieš včas na mojom blogu ;) 




Špeciálne ďakujem patrí môjmu priateľovi Adriánovi, bez ktorého by toto video nebolo na svete, ďakujem! :*





Vaša Brunette

No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.