Say bye-bye to year 2014

-
Koniec roka je na dosah ruky. Jar plná nových nádejí, nových začiatkov, leto plné slnka, smiechu a tanca, jeseň v znamení povinností a makania, zima v úlohe splnenia cieľov a túžob, otvorenosti tým novým... Asi nejako takto by som zhrnula svoj rok 2014.

















Spoznala som kopu nových ľudí z celého sveta. Získala som prácu (rovno dve). Dostala sa na vysokú školu. Každý deň som sa budila s úsmevom. Zažila som úspech. Zažila som prehru. Zažila som smiech. Zažila som slzy. Pozorovala som padajúce hviezdy v náručí môjho priateľa. Pozorovala som rast a napredovanie nás dvoch. Venovala som objatie.Získala som silu pohnúť so svojim životom a nasmerovať ho cestou, ktorú som si vybrala ja sama. Odkryla som pravé tváre . Nehanbila som sa  a zabránila som chuti zahaliť svoje sny. Žila som módou. Móda žila mnou. Nahliadla som do histórie a rovnako si premietla aj budúcnosť. Tešila som sa zo súčasnosti...Skočila som do oblakov. Nebála som sa kráčať za svojou túžbou a zároveň zostať pri zemi. Pochopila som, čo znamená pojem pravá láska. Stala som sa fanúšikom hokeja a naučila sa nadávať ( trošičku). Zamilovala som si rozprávky ešte viac ako predtým. Nadobudla som väčšie kulinárske schopnosti. Prepadla som počítačovým hrám spolu s frajerom. Vyjadrila som ešte väčšie sympatie k downhillu. Nezabudla som milovať moje high heels. Postavila som sa zoči voči strachu. Stretla som sa s významnými ľuďmi. Utvrdila som sa v tom, že čakať na svoje šťastie je bezvýznamné. Prepadla som nákupnej mánii. Tešila sa z maličkostí. Porozumela som reči zvierat. Niekedy som nerozumela reči ľudí. Makala som na svojom tele. Makala som na svojej hlave. Našla som si cestu k učeniu.  Naučila som sa cestovať z postele a vzdelávať sa. Naučila som sa ísť si za svojimi (našimi) cestovateľskými snami. Naučila som sa šetriť. Nezabudla som však aj míňať. Voňala som krásnym parfumom od priateľa. V spoločnosti som často cítila smrdieť závisť. Tešila som sa z radosti iných. Vrátila sa späť do detských čias. Nezabudla som byť dospelou. Pretancovala som celú noc. Brala som život vážne. Bola som v kine na obľúbenom filme. Premietala si svoj vlastný život.Zažila som pocit byť modelkou. Byť žurnalistkou. Byť vizážistkou a zároveň stylistkou. Bola som zvodná. Bola som hanblivá.  Byť projektantkou a vykúzliť úsmev niekomu inému. Byť sprievodkyňou a prekladateľkou.Byť bútľavou vŕbou. Byť kamarátkou a dcérou v jednom. Naučila som sa brať každý jeden deň ako výzvu. Ako posolstvo. Ako šťastie (i v nešťastí).


Môj rok 2014 bol skrátka úžasný :)



















































































ĎAKUJEM!






S koncom roka sa spája aj oslava Silvestra a teda rôzne P Á R T Y . Párty papučové- na gauči s fľašou sektu v ruke a vo vyťahanom tričku, párty na úrovni -  napr.štýl Great Gatsby v dychberúcej róbe a s luxusným Moetom (skrátka, vtedy sú ženy za dámy), párty radšej nepamätajúce si (kedy ženy za dámy rozhodne niesú) s heslom ruka hore a noha v torte, kedy zväčša stôl býva najobľúbenejším parketom na vaše tanečné kreácie, párty romantické vo dvojici v milovanom Paríži...  



























































Nech už príchod roku 2015 oslávite akokoľvek, prajem vám všetkým, aby  ten váš Nový rok bol krajší, zdravší, plný príležitostí, nehy, úsmevu, objatia a hrejivého pocitu. Choďte za svojimi snami, poctivo si plňte svoje povinnosti a nenechajte svoje ciele pod prikrývkou lenivosti, nechuti  a negativizmu. Zároveň vám ďakujem, že ste čitateľkami/čitateľmi mojej stránky, ktorá pomaly ale isto napreduje vpred. Aj vďaka vám! :)



Čin - Čin! Vidíme sa budúci rok :)

Vaša Brunette



No comments

Thank you for visiting Magnifique Brunette. 2014 © All rights reserved by Magnifique Brunette. Powered by Blogger.